מומחה לשיקום הפה Secrets

Wiki Article

הידע של ד”ר אברמסון ברפואה הכללית מאפשר לו להעניק טיפולים מתקדמים למטופלים עם רקע רפואי מורכב בביטחון מלא תוך שיתוף פעולה עם רופאי המשפחה בקהילה. לאחר סיום לימודיו סיים השתלמות על בכירורגית הפה והלסתות במשך שנתיים בבית החולים האוניברסיטאי של אוניברסיטת מישיגן באן ארבור, מישיגן, בארצות הברית, שם שימש בין היתר כמרצה בכיר ולימד סטודנטים מתמחים ורופאים את טכניקות הניתוחים שלו.

התקשרו למרפאה שליחת בקשה להתייעצות למה בחרנו ברופאים האלו? למה בחרנו ברופאים אלו רופאים מומלצים מהסיבה שלכם לחפשו אותם בעזרת החיפושים שלכם.

מדובר במקרים שבהם כל השיניים צריכות להיעקר, או בפה מחוסר שיניים, או בלסת שלמה.

עדינות, מקצועיות ואכפתיות מהמטופל. במרפאה של פרופ' מיזיריצקי, תהליך השיקום מתחיל כבר מהכניסה עם אווירה חמה, שירות אישי ודיבור בגובה העיניים.

שיעור תביעות שהרוברה אישרה וטילמה תגמילי ניטוח לתובע סתוך כלל הותביעות שלטגרו

טיפול שיניים בהרדמה כללית – ככלל, טיפול מסוג זה מיועד לשני סוגי מקרים: פה במצב דנטלי לא טוב, המצריך טיפול ארוך של כמה שעות; נסיבות של פחד וחרדה מהתערבות דנטלית.

התקשרו למרפאה שליחת בקשה להתייעצות איך יוצרים איתנו קשר

רק עוד כמה פרטים וסיימנו, אל תשכחו להביא את ההפנייה מרופא המשפחה שלכם וכרטיס מגנטי

לקביעת בדיקה ויעוץ על ידי פרופ' זאב אורמינר השאירו פרטים ונתאם בהקדם:

מי שעוסקים בתחום זה הם רופאים מומחים, אשר פרט לשש שנות לימוד רפואת שיניים הבסיסיות, התמחו במשך ארבע וחצי שנים נוספות בשיקום הפה, עמדו בהסמכה הרלוונטית ובדרישות משרד הבריאות.

ההליך מבוצע בהרדמה כללית שתחת השפעתה עוקרים את השיניים המיועדות לעקירה, מבצעים את השתלים, נוטלים מידות לגשר זמני, ובסיום הטיפול מקבעים את הגשר הזמני בפיו של המטופל.

שיקום נייד – היה נהוג עד השנים האחרונות. מטרת טיפול זה הייתה לעצב ולהרכיב עבור המטופל סֶט שיניים תותבות נשלף, שניתן להכניסו לפה ולהוציאו בכל זמן, אשר ברובד התפקודי יאפשר לעיסת המזון, וברובד האסתטי יהווה תחליף לשיניים החסרות.

הצילום הראשוני שנהוג להפנות אליו הוא סטטוס פריאפיקלי – זוהי סדרת צילומים המספקת תמונה מעודכנת של כל השיניים, על שורשיהן וכותרותיהן, וממנה ניתן ללמוד על מצב השיניים ועל המידה שבה הן נתמכות על ידי עצם הלסת.

מומלץ לבחור מומחה לשיקום הפה שצבר ניסיון וידע רב בתחום. מומחה לשיקום הפה בעל יכולת אבחון גבוהה וראייה רחבה, מומחה לשיקום הפה יודע להתאים את הפתרונות הטובים ביותר לבעיות דנטליות שונות ומאתגרות באמצעות ציוד משוכלל, טכנולוגיה מתקדמת ומיטב חומרי הגלם.

Report this wiki page